سلام بر مشعل و مشعلداران!
نيلاب سلام نيلاب سلام

شش سال از ایجاد « مشعل » میگذرد. « مشعل » طی این شش سال در کنار سنگین و وزین بودنش تازه ترین و آموزنده ترین آفریده ها را به دست نشر سپرد و به خط  سیاسی و نشراتیش وفادار بماند.

« مشعل » روش پسندیده یی را برگزید، یعنی شفاف سخن گفت و اما با در نظر داشت نزاکتهایی که به آن « موازین و اصول غیر قابل عدول » ژورنالیزم میگویند ؛ هرگز به این باور نگرایید که مسوولیت نبشته ها " تنها " به دوش نویسنده گان آن است.

« مشعل » به افکار، اندیشه ها و سلیقه های گونه گون احترام قایل شد. به این بسنده ننمود: آنها را باز تاب داد.

روز تا روز شاهد افزونی همکاران قلمی روشنگر « مشعل » کلاسیک ( ماهنامه ) و مدرن ( سایت ) هستیم.

 

و اما، من روند « فراگیر شدن » اش را هنوز بطی میخوانم و برای سرعت بخشیدن به آن پیشنهاد مینمایم که به نظرات غیر نظرات خود مان توجه بیشتر مبذول بداریم و روی « چیستی » اثر یا آفریده تاکید نماییم؛ روی محتوا و پیام آن.

 

افتخار این موفقیت در خور ستایش را در گام نخست به ژورنالیست ورزیده ، دوست گرامی محترم مصطفی روزبه و همکار تخنیکی احمد جان عزیز یار شادباش میگویم. این شاد باش همچنان متوجه هموطنانی است که بهروزی انسان، به ویژه انسان سرزمین افغانستان در قلبهای شان چونان مشعلی فروزان است!

 

با استفاده از فرصت، فرا رسیدن نوروز باستانی را به همه مبارکباد گفته، قلبهای انسانها را به دور از کینه و تاریکی و در پیوند با مهر و روشنایی تمنا میکنم.

 

با درود ها

19. مارچ 2008

 

 

 

 


March 23rd, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها